מידע לארגונים ותורמים

בשנים האחרונות הולך ומתחדד בעולם הבריאות שיח מקצועי פורה שמציב את המטופל במרכז. אנחנו עדים למהלך שמתפתח כמעט בכל תחום – קבלת החלטות טיפוליות משותפת עם המטופל מתוך האלטרנטיבות הקיימות, גידול בתחרות בין גורמי רפואה בהיבטים טכנולוגיים שירותיים ועוד. הדבר מציב אתגרים חדשים בפני חולים כרוניים רבים, שכן עושר האפשרויות לבחירה לעיתים יוצר עבורם בלבול, וריבוי המשימות בניהול הטיפול מקשה על המטופל ועל סביבתו הקרובה. במקרים רבים האתגרים הללו פוגעים באיכות הטיפול ובאיכות החיים של המטופל שמוותר על טיפולים בשל המאמץ הכרוך בהבנת המערכת והתנהלותה.

כאן אנחנו נכנסים לתמונה.

באמצעות מרכז הלמידה הדיגיטלי ניתנת לכם האפשרות לסייע למטופל על ידי הבנת האתגרים העומדים בפניו ומתן מענה מקצועי להם. אנחנו מזמינים אתכם להצטרף למהלך חדשני בישראל להיות שותפים בהקניית מידע למטופל ומלוויו. אנו מזמינים אתכם להכווין את המטופלים להשתמש במרכז המידע שיצרנו כחלק מההליך הטיפול בהם.
פרט למרכז הלמידה הדיגיטלי שיצרנו עבור מטופלים ובני משפחותיהם, ביחידה זו יצרנו תוכנית הכשרה תומכת לצוותים רפואיים המטפלים בחולים כרוניים המבוססת על תיאורית ה-WCC – Wellness in Chronic Care – מודל התערבות אינטגרטיבי, הממזג שלוש גישות: הגישה הרפואית משפחתית, הגישה האימונית והגישה שפותחה על ידי ה- Wellness community.

המודל מתמקד בזיהוי הממדים החיוביים בחייו של האדם – כוחות, חוזקות ומיומנויות, וגיוסם לטובת התנהלות אפקטיבית יותר בחיים. מודל זה מאפשר התבוננות פנימה מחד, וקביעת יעדים ופעילויות מכוונות להשגתם מאידך. ייחודיות המודל טמונה ביכולתו לספק לחולה ומשפחתו כלים ואפשרויות לניהול עצמי בצל המחלה. כמו כן המודל מעניק דרך מובנית ברורה וידידותית לאיש המקצוע בעבודתו עם המטופל ובני משפחתו.

הצוותים לומדים להכיר לעומק את נקודת המבט של המטופל ואת האתגרים הניצבים בפניו, ומבינים את הצרכים שלו בכל נקודת זמן במהלך הטיפול. אנחנו מאמינים שהבנה טובה יותר של אותם אתגרים היא שמסייעת לצוותים הרפואיים בבניית המעטפת שהחולה כל כך זקוק לה לצורך ניהול עצמי מיטבי של הטיפול.

אנחנו מציעים מגוון סדנאות וימי עיון:

  • קורס ייעודי לאחיות ראשיות בקופת חולים.
  • הרצאות חד – פעמיות לצוותים רפואיים.
  • סדנה למתנדבים במרכזי ליווי של עמותות חולים.
  • ימי עיון מרוכזים על פי נושאים נדרשים.

מניסיון רב – שנים שצברנו בעשרות פרויקטים שנועדו לשפר את איכות חייהם של חולים כרוניים אנחנו יודעים שחולה כרוני שמודע לדרך הנכונה לניהול הטיפול הוא בריא יותר, לצד היותו מטופל שמתנהל טוב יותר מול המערכת ובכך חוסך לה תהליכים מיותרים ומשאבים רבים.

אתם מוזמנים להיות החלוצים ומובילי השינוי – השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

דילוג לתוכן