אני רוצה לשתף פעולה

רוצים להיטיב לתרום לעזור לקהילה שלכם? לחברה הישראלית ?

פנו אלינו ויחד איתכם נרקום תכנית ליווי ייעודית לתמיכה וסיוע עבור הקהילה שתרצו להיטיב עימה, להשפיע ולייצר ערך .

עשרות ארגונים ציבוריים ופרטיים כבר זיהו את הצורך במעטפת משלימה למערך הרפואי עבור חולים כרוניים וכבר הצטרפו למלגת חיבו"ק. יחד יצרנו תכניות מגוונות לאוכלוסיות היעד שנקבעו בטווח זמן ידוע ומתוכנן מראש תוך מיקוד בהתערבות שנבחרה. אנחנו מזמינים גם אתכם להצטרף למודל שהוא WIN WIN WIN עבור כל הצדדים המשתתפים בו.

דוגמאות לפרויקטים שעשינו בשנים האחרונות במסגרת מלגת חיבו"ק:

  • חיבו"ק תיאום טיפול בשת"פ עם קופות החולים עבור חולים כרוניים מרותקים לביתם
  • חיבו"ק אקטיבי בשת"פ עם אש"ל- ג'וינט ומנהל הסיעוד במשרד הבריאות לאזרחים ותיקים במטרה להניע אותם לנהל אורח חיים בריא ועצמאי
  • חיבו"ק מושתלים עבור מושתלי מח עצם שהופנו מהמחלקות ההמטולוגיות במרכזים הרפואיים
  • חיבו"ק לבדידות בשת"פ עם המשרד לשיוויון חברתי ומט"ב, עבור חולים כרוניים ברובם בני הגיל השלישי שחווים בדידות.
  • חיבו"ק תיאום טיפול בשת"פ עם מכבי שירותי בריאות עבור חולים כרוניים, לרוב ללא עורף משפחתי ובמצב סוציו-אקונומי נמוך.
  • חיבו"ק נשי בשת"פ עם עיריית גבעתיים שחיבר בין נשים קשישות לסטודנטיות מהעיר וכלל גם תוצרים שהופקו במשוף ונחשפו בערב סיום המלגה
  • חיבו"ק קהילה מחבקת בשת"פ עם ארגון באר שובע עבור סועדי הארגון שאותם ליוו סטודנטים מהעיר
  • חיבו"ק חירום בשת"פ עם הג'וינט העולמי עבור מטופלים שנותרו באזורי קרבות באוקראינה וסטודנטים דוברי השפה לליווי רגשי
  • חיבו"ק עלות השחר בשת"פ עם מועצת הנגב עבור מטופלים המתגוררים בעוטף עזה סמוך למבצע הצבאי שהתקיים עם סטודנטים מכל הארץ (ליווי טלפוני)

המודל הייחודי והחברתי שיצרנו מיטיב עם כל המעורבים: החולים ובני משפחותיהם, הסטודנטים שהם אנשי הטיפול והרפואה של המחר ומערכות הרפואה הציבורית והרווחה בכללותן.

​נשמח לשתף פעולה ולשמוע מכם!

שותפים לדרך

שותפים לדרך

שותפים משתפים

"פועלכם מהווה דוגמא להובלה חברתית וערכית תוך תרומה לחיזוק החוסן החברתי והלאומי"

"הפרויקט אפשר לזקנים לקבל ליווי חם ומקצועי, תרם למפגש בינדורי הדדי ואנושי, וקידם למידה  המסייעת בתכנון הטמעת אקטיבנט להזדקנות מיטבית .כולי תקווה שהסטודנטים שהקרן העמידה לטובת המיזם יהפכו להיות שגרירים וסוכני שינוי בתחום הזקנה בכלל, ובניהול בריאות בפרט"

"בזכות פעילות מלגאי "חיבו"ק- בשביל הזהב" מטרות המיזם הושגו וקשישים רבים מצאו מענה הוליסטי למגוון צרכיהם, על ידי תאום וחיבור למענים שביצעו עבורם הסטודנטים בין שירותי בריאות כללית, אגף הרווחה ברשות המקומית בעכו וארגונים שונים בקהילה. אבקש להודות לך סיגל באופן אישי ולאנשי צוות העמותה על העבודה המקצועית, הליווי השוטף, היצירתיות והתמיכה שאיפשרה לכולנו להצליח"

"תודה רבה על כל הארגון וההשקעה מכל הלב. היה תענוג לעבוד איתכם ומרגש לקקרוא את כל הרישומים של הסטודנטים. נתראה בפרויקטים אחרים.

"ברצוני להודות מקרב לב על שותפות נפלאה , על ההשקעה שלכן, הזמינות, האנושיות והמקצועיות הרבה. 

אני יודעת ששיחות התמיכה לקשישים בזמן מלחמה באוקראינה היוו עבורם מקור תמיכה כל כך חשוב ומשמעותי, התחושה שהם לא לבד, שדואגים להם ומחבקים אותם גם אם מרחוק. 

האכפתיות של הסטודנטיות , הרצון לסייע , התמיכה והליווי שלכן, היוו ללא ספק תפקיד משמעותי בהצלחת הפרויקט. תודה מקרב לב על העשייה המשותפת למען יהודי אוקראינה ומקווה לשיתופי פעולה בעתיד.

בכבוד רב,

אולגה

"אנו מודים על המקצועיות, על הדרכת הסטודנטיות המצוינות שחיברתן ועל העשייה הנפלאה למען הזקנים ושיפור רווחתם. בברכת המשך פעילות מבורכת!"

דילוג לתוכן