מידע לארגוני בריאות ואקדמיה

אם אתם עובדים או מנהלים בארגון רפואי שמזהים צורך במעטפת משלימה לחולים כרוניים תוך ליווי המעניק כלים לניווט במערכת הבריאות, אם אתם מרצים בכירים בבתי ספר למקצועות הרפואה והטיפול ומעוניינים בהעשרה והעמקה של הידע עבור הסטודנטים כך ש"ירדו לשטח" ויכירו היבטים נוספים בחייהם של המטופלים לעתיד עוד במהלך הלימודים אנחנו כאן עבורכם:

יחידת חיבו"ק- חיבור בריאות וקהילה.
מגפת הבדידות בגיל השלישי, חוסר ידע ומידע משפיעים במידה משמעותית על חולים כרוניים בכל העולם ובמקרים רבים גורמים להחמרה במצבם הרגשי והפיזי.
ארגוני בריאות וקהילה מחפשים פתרונות חדשניים לשיפור איכות חייהם של החולים בגילאים מתקדמים, ולפעמים התשובה פשוטה יותר ממה שנדמה- כל שנדרש הוא חשיבה יצירתית ויזמית שקיימת אצלנו בעמותה.

בשביל זה אנחנו כאן.

השליחות שלנו היא חיבור מיטבי של בריאות וקהילה, לצורך שיפור איכות חייהם של החולים הכרוניים בעיקר בגיל השלישי, הגברת הידע ומתן כלים לניהול טיפול עצמי באמצעות חיבור בין סטודנטים מלגאים ממקצועות הבריאות עם חולים. במסגרת יחידת חיבו"ק אנו מעניקים מלגות לסטודנטים הלומדים במוסדות אקדמיים במגוון מקצועות טיפוליים – רפואה, סיעוד, עבודה סוציאלית, ריפוי בעיסוק, פיזיותרפיה, קלינאות תקשורת וכדומה, לאחר תהליכי מיון קפדניים. בחירה בסטודנטים ממקצועות הבריאות נשענת על הידיעה כי סטודנטים אלו רוכשים כלים טיפוליים במסגרת לימודיהם שיכולים לעזור להם בתהליך הליווי של המטופל. בנוסף, אנו יוצרים עבורם, מטפלי העתיד, כר נרחב ללמידה של נדבך חשוב בחייו של המטופל בביתו.
יחידת החיבו"ק ממנפת את היכולות הבסיסיות של הסטודנטים לצורך סיוע לחולים כרוניים בכלל הגילאים ובדגש על הגיל השלישי ומתן מענה מקיף לצרכים הרגשיים והחברתיים שלהם בחיי היומיום ובניהול המחלה.

בשנתיים האחרונות השתתפו יותר מ-200 סטודנטים מלגאים בפעילויות של יחידת חיבו"ק ברחבי הארץ, לאורכה ולרוחבה ונגעו בחייהם של למעלה מאלף מטופלים. בסקר שבצענו לאחרונה עולה כי כמעט 90% מהסטודנטים המלגאים שנטלו חלק בפעילות דיווחו על תרומה משמעותית לתחום המקצועי שאותו למדו.
אנחנו מזמינים גם אתכם להצטרף למודל שהוא WIN WIN WIN עבור כל הצדדים המשתתפים בו.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

דילוג לתוכן